Húsvéti locsolóversek - sms-re... - személyes locsolkodás helyett

Eddig is szokás volt sms-ben küldeni locsolóverset, ebben az évben pedig más lehetőség nincs is. Úgyhogy itt az ideje gyűjtögetni őket, hisz most személyesen nem mehetünk sem szomszédhoz, sem rokonhoz.
De attól még tudathatjuk így módon, hogy gondolunk rájuk, s kellemes ünnepeket kívánunk!

Nem locsolunk, itt a vírus, így csak sms-ben mondhatom tinéktek:


Drága lányok, asszonyok ! Olyan szépek legyetek, ahogy ti  szeretnétek!

Itt a húsvét, koronázott, még a nyuszi sem ugrándoz.
Nincsen bárány, nincsen kacsa, most csak szóban locsolhatlak.

Mentem volna teli kézzel, 
kezemben egy nagy vödörrel, 
vödrömben meg jó sok vízzel. 
Öntöttem volna  rád az összest,  
de sajna itthon ülök régen...

Csengős bárány, koronás nyúl, pacsulimtól földobta a talpát, 
Nyugodt lehetsz, nem kell tojás, nem lesz büdös most a szobád...

Kicsi nyúl ül a kosárban, piros tojás az aljában,  gyűjteni most nem lehet, ez lesz most az összes kincsem, de attól még szép az ünnep...Legalábbis azt hiszem.

Egy nyuszi, meg két tojás, az orromon pattanás. Kirügyeztem húsvétra. Ám nem lehet most locsolkodni, ezért így fogok trollkodni...

Magyar szokás locsolkodás, csakhogy ez most nem jó szokás. Nem megyek most hozzátok, szép húsvétot kívánok.

Ferrarimat nem használom, otthon ülök, pálinkázok.
Locsolni most nem lehet,  képzeletben megtettem.

Ilyenkor a legszebb szokás,
vödörrel a locsolkodás.
Eddig mindig locsoltalak,
most meg locsold meg magadat!

Rádió szól minden reggel: locsolj mostan sms-el!
Nem menő a locsolkodás, egyél inkább hímes tojást!
Pacsulis és büdös lennél, és még vírust is vihetnék.
Úgyhogy inkább maradok, Neked meg jó Húsvétot!

Piros tojás, fehér nyuszi, koronát kap minden puszi, úgyhogy mostan a locsolkodás írott lesz ám,  nem valóság.

Jó dolog a locsolkodás, meg a sonka, meg a tojás. Szeretem a csoki nyuszit, meg a sört is, meg a bort is. 
De én immár már öreg vagyok, s itt van még a vírus is. Nem akarok neked rosszat, így inkább csak ülök itt...
Fotó: Pixabay